Ana içeriğe atla

2024/2025 Eğitim Öğretim yılı güz dönemi derse yazılma süreçleri hakkında önemli bilgiler: 

  • Sistemle ilgili sorun yaşayan ve sistem hatası yüzünden kayıt yapamayan öğrenciler mutlaka “sorun bildir” butonundan sorunlarını sisteme iletmeliler. (aynı zamanda sorunu fotoğraf ile kanıtlamaları gerekmektedir). Bilgi işlem birimi, öğrencinin gerçekten sistem sorunu yüzünden kayıt yapıp yapamadığını buradan teyit edecek. Bilgi işlem biriminden, öğrencinin gerçekten sistemden dolayı kayıt yapılamadığı sonucuna ulaşılırsa, öğrenci mazeretli derse kayıt için başvuru yapabilecek.  Mazeretli olarak ders yazılma dilekçeleri, yalnızca mazeretli derse yazılma tarihlerinde kabul edilecektir. Bu başvurular elden yapılacaktır, mail kabul edilmeyecektir.
  • Keyfi şekilde sistem üzerinden kayıt yapmayan ve/veya geçerli mazereti bulunmayan öğrencilerin ders kayıtları kesinlikle yapılmayacaktır. Rektörlükten kesin talimat vardır
  • Farklı bölümden ders alacaklar, farklı bölümden derse yazılma formu ile elden başvuru yapacaklar. Bölümler arası ders programları öğrenciler tarafından kontrol edilmeli, çakışmalara dikkat edilmeli. Bu başvurular elden yapılacaktır, mail kabul edilmeyecektir.
  • Formasyon dersi almak isteyen öğrenciler elden derse yazılma yapabileceklerdir. Bölüm dersi ile formasyon dersi çakıştığı takdirde öğrencinin önceliği bölüm dersini almaktır. Bu yazılmalar elden yapılacaktır, mail kabul edilmeyecektir.
  • 4.sınıflarda formasyon dersi ile işletmede mesleki eğitim dersi çakışan öğrenciler birini tercih etmek zorundadır. İkisini de aynı anda alamazlar.